Gluten vrij en Lactosevrij in Doesburg

Wij zijn op vakantie geweest op camping Ijsselstrand in Doesburg, Uit voorzorg had ik me eigen oven mee en voorverpakte brood enz. Ik melde dei middag dat ik graag daar uit eten wilde in de avond en dat ik Lactosevrij en glutenvrij moet eten.

Sávonds at ik de vistrio met heerlijke saus en het is een aanrader hoor, het was heerlijk en ik heb nergens last van gehad. Ik kon ook kiezen tussen nog 2 andere gerechten. Ook gaven ze aan dat ze patat apart bakken zodat ik ook altijd patat kan nemen als ik dat wilde.
Als ik het van te voren wilde aangeven wilde ze ook glutenvrije snacks voor me inkopen.
Nou een luxe dus. camping Ijsselstrand dit is de website.

Ook gingen we een avond heerlijk uit eten met het hele gezin bij de Pannenkoekenbakker in Doesburg echt een aanrader ik heb een heerlijke glutenvrije en lactosevrije pannekoek gehad op zijn italiaans echt heerlijk en echt ik zat vol hoor naar 1 zo’n pannenkoek. De kinderen hebben er ook genoten en het zag er gezellig uit. Na het eten vermaakte ze zich op de trampoline. Wat me opviel is dat ze eerst mijn pannenkoek apart brachten en daarna pas de rest dit kwam zei ze omdat ze zo zorgvuldig mogelijk wilden omgaan met gluten en hierdoor minder risico op besmetting kan komen. website de pannekoekenbakker

Doesburg zelf is ook een leuk stadje om te bezoeken wij gingen vanuit de camping verschillende keren op de fiets heen.Een aanrader is het museum dat gratis toegankelijk is museum Doesburg  er waren verschillende  interessante dingen te zien van een brandweerauto tot een skelet. Tegenover het museum hadden we heerlijk een wijntje gedronken.

 

 

 

Leave a Reply

